Kartleserdebut og Larsen Motorsport

Vintersesongen nærmer seg med stormskritt og de fleste begynner nok å bli klare for noen rally med snødekte veier og høye brøytekanter. Forholdene på skauen er som dem skal være, spesielt når det beveger seg under 15 blå og når det allerede begynner å bli noen centimeter med snø. Med andre ord, det ser ut til at det ligger til rette for en fin åpning på vintersesongen, selv om mye kan skje på værfronten.

 

 

 

 

 

 

  
Romjulsrally går som alltid, men selve 2009 starter med NM i Modum og Sigdal. Lørdag 10 januar blir skogene igjen fylt med rallyglade mennesker og forhåpentligvis mange rallybiler. Sigdalsrally blir for min del et meget spesielt løp hvor jeg skal debutere som kartleser, for Larsen Motorsport. Sammen skal jeg med 18år gamle Frank Tore Larsen prøve å komme oss igjennom noen av Norges vanskeligste og aller tøffeste fartsetapper.

Hjemme i garasjen til Larsen Motorsport jobbes det for å få bilen best mulig frem mot Sigdal, etter at den nylig har vært til lakkering.

2001 Nissan Almera Gti
Motor: 1998ccm
Effekt: 160hk
 

Jeg ser utrolig frem til å få sitte på som kartleser og håper jeg får gjort en god innsats der. Gleder meg stort, men legger ikke skjul på at jeg også er en smule spent. Og mer en det…

Følg også med på teamets hjemmesider:
http://www.larsenmotorsport.com

Leave a Reply

