Larsens nye Ford Fiesta R5 er på vei til Norge og NM 2014 nærmer seg!

Vår nye Ford Fiesta R5 er på vei til Norge!

Etter en travel høst for min fører Frank Tore, kan han nå belønne seg med en splitter ny Ford Fiesta R5 bygd hos M-Sport. Mens han i hele høst har jobbet steinhardt for å få til denne drømmen, har jeg vært på tre VM-oppdrag med Mads Østberg og Qatar M-Sport World Rally Team og jobbet som Route Note Car på de tre WRC-eventene Tyskland, Frankrike og Spania. Dårlig internettforbindelse i Spania gjorde at jeg dessverre ikke fikk oppdatert på samme måte som i Tyskland og Frankrike, men jeg skal sette sammen to-tre av de kuleste bildene og skrive litt ved en senere anledning.

Denne helga er Frank Tore, teamsjef Per, samt to av våre mekanikere Magnus Løver og Magnus Larsen på plass i England for å få innføringen i bilen. Mandag kveld er det forventet at den står i garasjen på Steinberg.

Kommentaren jeg fikk fra Frank Tore på telefon i går var enkelt og grei:
– Det er akkurat som en WRC-bil!

Rally NM 2014 starter opp med Sigdalsrally 11. Januar, som er første av sju runder av det kommende årets mesterskap. NÅ klør det i hele kroppen. Jeg skal være fast co-driver i den råeste firehjulstrekkeren i NM!

Leave a Reply

